29 Ocak 2010 Cuma

Hediye Zamanı: Kyo My Friend

Evetttt, sorumuz geliyor: Kyo My Friend’in 2 farklı mayokinisinden kaç farklı görünüm elde edebilirsiniz? Yine sadece bu yazıya gelen yorumlar cevap olarak kabul edilecek. Adsız yorumlar kabul edilmeyecek. Bir kullanıcı birkaç kere cevap yazdıysa ilk doğru cevabı sayılacak. 5. doğru cevap pijama sabahlık takımını, 10. doğru cevap sabahlığı, sondan 10. doğru cevap pijama altını kapıyor (gece 00:00'dan sonraki cevaplar dikkate alınmayacak. En geç 23:59'da yorumunuzu yapabilirsiniz). Bol Şans!

106 yorum:

yıldız dedi ki...

Üç parçaya bölünen ve her parçanın birbiriyle kombinlenebildiği mayokini modeli ile, iki üründen farklı renk ve desende birçok ürün elde edilebiliyor. Alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı dört mayokini ve dört bikini yaratılabiliyor
yıldız

Adsız dedi ki...

8 mayokini 8 bikini

ahmet.kokturk@gmail.com

yıldız dedi ki...

4 mayokini , 4 bikini elde edilir.
yildiz111@hotmail.com

Adsız dedi ki...

4 mayokini 4 bikini

şeyda

Adsız dedi ki...

8 bikini 8 mayokini
teredütte kaldım hangisi doğru diye:)

şeyda

Adsız dedi ki...

4 bikini 4 mayokini toplamda 8 farklı çeşit oluyor:)

ahmet.kokturk@hotmail.com

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

5 mayokini, 5 bikini

Unknown dedi ki...

4 farklı görünüm

yıldız dedi ki...

gazetede bulduğum cevabı yazayım:)
üç parçaya bölünen ve her parçanın birbiriyle kombinlenebildiği mayokini modeli ile, iki üründen farklı renk ve desende birçok ürün elde edilebiliyor.

GT dedi ki...

10 farklı görüntü elde edilebilir

Unknown dedi ki...

iki farklı mayokiniyi üst üste giyerek kullanırsak 3 farklı olur

Adsız dedi ki...

Tüm kadınlar çeşit çeşit bikinisi ve mayosu olsun, onları değiştire değiştire giysin ister. Ama o kadar çok modele para vermek de istemez... İşte Kyo My Friend, böyle kadınların imdadına yetişti! Kyo My Friend'in mayokinilerinde kullandığı farklı tasarım, kullanıcıya aynı anda birçok ürün elde etme olanağı sağlıyor. Üç parçaya bölünen ve her parçanın birbiriyle kombinlenebildiği mayokini modeli ile, iki üründen farklı renk ve desende birçok ürün elde edilebiliyor. Alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı dört mayokini ve dört bikini yaratılabiliyor.


olduğu gibi yazdım umarım cevap olarak kabul edilir.
şeyda

yıldız dedi ki...

16 :) cevap 16 olsa gerek

serpil dedi ki...

mayokiniden mi :) 7 farklı görünüm elde ederiz.

Unknown dedi ki...

7 yedi farklı görünüm elde edilir.

hellokitty8 dedi ki...

Üç parçaya bölünen ve her parçanın birbiriyle kombinlenebildiği mayokini modeli ile, iki üründen farklı renk ve desende birçok ürün elde edilebiliyor. Alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı dört mayokini ve dört bikini yaratılabiliyor:)

Fermude sarı dedi ki...

10

keLenbeq dedi ki...

10 faRkLı qöRünüm eLde edebiLiriz..

keLenbeq dedi ki...

Uppsss.. 8 farkLı qöRünüm eLde edebiLrz :D

burcu dedi ki...

bir mayokiniden 5 farklı görünüm elde edilebiliyor 2taneden de 10dur:)

burcu dedi ki...

bir mayokiniden 5 farklı görünüm elde edilebiliyor 2taneden de 10dur:)

burcu dedi ki...

bir mayokiniden 5 farklı görünüm elde edilebiliyor 2taneden de 10dur:)

Dilek dedi ki...

8

Yelda Özyurt dedi ki...

5 mayokini, 5 bikini
yelda aksu

Unknown dedi ki...

7 farklı görünüm :)

Unknown dedi ki...

8

bohemian dedi ki...

5 mayokini, 5 bikini toplam 10 farklı görünüm

Unknown dedi ki...

8

zeynep78 dedi ki...

cevap :8 farklı görünüm

çokomelike dedi ki...

5 farklı görünüm elde edilebilir..

Fatma özdemir dedi ki...

8

hatice toraman dedi ki...

8

ece_berk dedi ki...

cevap 8
emine kekeve
çok güzel inşallah şansıma tutar :)

restoration dedi ki...

7 farklı görünüm.)

Şefika ordulu dedi ki...

8

berrin boynuegri dedi ki...

cevap:8

berrin boynuegri dedi ki...

cevap : 8

Meryem Berberoğlu dedi ki...

yetiştim off ya yedi farklı görünüm olur:)

restoration dedi ki...

10 görünüm

beetlejuice dedi ki...

8 imiş:)

fioritamodatasarım dedi ki...

2 farklı mayokiniden sadece 2 farklı görünüm elde edilir.

berfin dedi ki...

8 adet:) umarım doğrudur şansımı denedim:)

berfin dedi ki...

8 adet:) umarım doğrudur şansımı denedim:)

berfin dedi ki...

ya özürrrr adımı yazmayı unuttumm
sema aldoğan..

berfin dedi ki...

ya özürrrr adımı yazmayı unuttumm
sema aldoğan..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mayonkinilerin açılan-kapanan halkaları sayesinde, kumaş parçalarını ekleyip çıkarma şansımız var; mayokinilerin her biri 4er parçaya bölünebiliyor.

yani ben iki adet mayokini ile toplamda 5 adet farklı mayokini, 5 adet de bikini yaratabilirim; göğsümü gere gere gezerim:)

Unknown dedi ki...

İki mayokini ile alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı 5 mayokini, 5 bikini oluşturulabilir.

ESMANUR dedi ki...

GÖRDÜĞÜM KADARıYLA 3 INŞALLAH DOĞRU CEVAP :)

dogam dedi ki...

8 tane

blgnn dedi ki...

birbirinden farklı 5 mayokini ve 5 bikini oluşturabilirsiniz.10 farklı görünüm

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

7 Farklı görünüm elde edilir canım

resmiye dedi ki...

8

*(Beyza)* dedi ki...

8 Farklı görünüm

Adsız dedi ki...

NEOMİ:

Bloğu olmayanlar katılabiliyormuu?
7 farklı görünüm
Msn: neomi__17@hotmail.com

Adsız dedi ki...

EMRE adım Bloğum yok.
7 görünüm elde edilir
emre_gs1905@hotmail.com

Unknown dedi ki...

7 fark görünümmm

asmabahce dedi ki...

4 elde ederiz:)bu gün doom günün ve umarım şanslı benimdir

dogam dedi ki...

8 tane kombinasyon olabilir
başak köse

Adsız dedi ki...

5 mayokini ve 5 bikini oluşturulabilir:))

Adsız dedi ki...

8

Adsız dedi ki...

7 farklı görünüm...

Adsız dedi ki...

8 olması gerek. ama geç kaldım sanırım :(

benden, bizden... dedi ki...

10:)
5 mayokini 5 de bikini

Leah dedi ki...

İki mayokini ile alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı 5 mayokini, 5 bikini oluşturabilirsiniz.

Rumeysa dedi ki...

5 mayokini, 5 bikini oluşturulabilinir.

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

4 parçaya bölünebilen üründen 5 mayokini 5 bikini elde edilebilir

ivvy dedi ki...

5 mayokini 5 bikini :)

Unknown dedi ki...

8 Farklı görünüm elde edilebilir kürecim :)

Adsız dedi ki...

merhaba , ben 8 farklı görünüm diyorum .
nazire

Adsız dedi ki...

bikinili kombinasyonlarıda sayarsak 8 farklı görünüm ...
fikriyeeski@hotmail.com

filiz özkan dedi ki...

2 tane:D:D çok güzel pijamalar:D:D:D

filiz özkan dedi ki...

4 emin olamadım bi türlü:(:(:(

DATLIM dedi ki...

5 miyokini +5 bikini oluşturabiliriz :) toplam 10 adet değişik görüntü elde edebiliriz http://birtasimkaynasin.blogspot.com/2010/01/kristak-kureden-soruya-karslk-odul.html

gudubed dedi ki...

2 mayokiniyle toplam 10 farklı görünüm elde edilebiliyor.

gudubed dedi ki...

2 mayokiniyle toplam 10 farklı görünüm elde edilebiliyor.

gudubed dedi ki...

2 mayokiniyle toplam 10 farklı görünüm elde edilebiliyor.

April dedi ki...

7 tanee =)

Unknown dedi ki...

iki mayokiniden 10 farklı görünüm elde edilebilir

Unknown dedi ki...

iki mayokiniden 10 farklı görünüm elde edilebilir

Unknown dedi ki...

8 farklı görünüm elde edilebilir(=

BMA dedi ki...

5 adet

hg dedi ki...

2 farklı mayokini ile 8 farklı görünüm elde ediliyor.

bluebird dedi ki...

10 farklı görünüm

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

zor da olsa sonunda saydım. herkesin kafası karışmış bu hafta :)))

pijama setini: kelenbeq
sabahlığı: aylin
pijama altını: resmiye

kazandıııı

bedenlerinizi ve iletişim bilgilerinizi bana mail atın ;)

herkese ilginiz için çok çok teşekkürlerrrr

zeynep78 dedi ki...

"Adsız yorumlar kabul edilmeyecek. Bir kullanıcı birkaç kere cevap yazdıysa ilk doğru cevabı sayılacak." deniyor ancak sanki ben sayımın tekrar olmasından yanayım çünkü kelenbeq ilk yorumu 10 sonraki 8 demiş lütfen tekrar gözden geçebilirmi yorumlar acaba ??
bu arada şanslı arkadaşları kutluyorum...

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

zeynepcim bundan öncekilerde de hep bi kişi yanlış yorum yapsa bile öncesinde, doğru cevabı ilk sayıldı hep. yazdığım açıklamada da o yüzden "Adsız yorumlar kabul edilmeyecek. Bir kullanıcı birkaç kere cevap yazdıysa ilk doğru cevabı sayılacak." yazdım. sondan onuncuda da sonuncuyu ilkmiş gibi sayıp geri gittim.

Rumeysa dedi ki...

aaa 10 degılmıymıs??.. ama farklı gorunum dendıgınde bıkınının orjinal hali de sayılır..

kesinlikle çelişkili bir soru olmuş doğru cevap 8 ise..

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Rumeysa merhaba. Soruyu ve cevabını bana Kyo My Friend iletti. Geçtiğimiz yaz yürttükleri kampanyanın sloganıymış. O yüzden benim yapabileceğim malesef bir şey yok

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

doğru cevap 8 miş ama kelenbeq ilk cevabında 10 yazmış ilk cevap geçerliyse nasıl kazanıyor anlamadım ? :))

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler tüm kazananlara tebrikler

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

anadolu üniversitesi yukarıda tekrarladığım cümlede de yazdığı gibi herkesin ilk doğru cevabı sayılacak demiştim.

Arkadaşlar ben ne kadar çok insan kazanırsa o kadar mutlu oluyorum. Her şey şeffaf, her şey ortada.

Adsız dedi ki...

kristal ilk bilen yani 8 diyen benim yanlışmıyım
4 mayokini 4 bikini toplamda 8 ilk ben demişim
ahmet köktürk

Adsız dedi ki...

kristal ilk bilen yani 8 diyen benim yanlışmıyım
4 mayokini 4 bikini toplamda 8 ilk ben demişim
ahmet köktürk

Unknown dedi ki...

tekrar sayılsın lütfen ben kabul etmiyorum iki cevap verenlerin doğru cevabı kabul ediliyorsa ikinci cevabımda 4 bikini 4 mayokini diye doğru cevabı ben vermişim
ahmet

Adsız dedi ki...

tamam doğru cevapların 5.cisi
:( okadarda çabaladım
ahmet

burcu dedi ki...

ben şimdi baktımda sonuca doğru cevap 10 mu anlayamadım eger 10 sa bidaha sayın bence çünkü kelebenq 5.deil 4. oluyo

keLenbeq dedi ki...

Yuppi yuppi bu iLk hediyemmmm :)(:

TesekkürLer KristaL Küre seNi sevioRm :D:D

Ama smdi ne yapmam qeRekioR tam oLaraq biLmiorm :/

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

arkadaşlar KYO'dan bana verilen doğru cevap 8. inanın benim yapabileceğim hiçbi şey yok.
Diğer kurallarda da herhangi bi şaibe vs yok. her şey yukarıda. İsteyen sayabilir tekrar :)

kelenbeq lütfen beden ve iletişim bilgilerini bana mail at ;)

keLenbeq dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

kristalcim anlayamadığım sen ilk yorum geçerli die yazdın keLenbeq inde ilk yorumu 10 yazıor ikinci yorumunda 8 yazmış bu durumda ilk yorum geçerliyse nasıl kazanıyor bu karışık geldi..

keLenbeq dedi ki...

"Bir kullanıcı birkaç kere cevap yazdıysa ilk doğru cevabı sayılacak." ddi KristaL Küre bn 2 keRe cevp yazdm iLk doqrum da 8di o yüzdn sayıLdı

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

anadolu üniversitecim sayarken yanlış cevapları zaten sıralamaya hiç almıyorum. O yüzden X ilk 5 sonra 10 sonra 8 dediyse ilk 2 cevabı kaale alınmıyor ve 3. cevabı ilk cevabıymış gibi oluyor. O yüzden birden fazla cevap verenlerin ilk DOĞRU cevabı sayılacaktır yazdım.

Bundan önce de öyledi. Sen yanlış hatırlamıyorsan 2 haftanın talihli kuşuydun :) O haftalarda da aynıydı durum

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kelenbeq bana mail atan sen değil misin? :)

keLenbeq dedi ki...

Bnm KristaL hatta cwp yazdm :D

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

hmmm tamamdır :)) soru sormaktan tebrik etmeyi unuttum .. kazananlara tebrikler :)

Unknown dedi ki...

hediyem elime ulaştı harika çok beğendim size ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails