12 Temmuz 2010 Pazartesi

Lindsay Lohan Manikürü

Beğenin veya beğenmeyin ama Lindsay Lohan kendinden söz ettirmeyi biliyor. Alkollü araba kullanmaktan 90 gün hapis cezasına çarptırılan Lohan mahkemede tırnaklarıyla tüm bakışları üzerine topladı. Batik renklerdeki rengarenk tırnaklarının üzerinde bir de fuck you yazıyor. Manidar olmuş ;) Özel bir püskürtme tekniğiyle uygulanan oje oldukça popüler olacağa benziyor. Amerika'da 20 dakikada 50$'a uygulanıyormuş. Beğendiniz mi? Fuck you kısmı hariç bana bi güzel geliyor bi kötü :)

3 yorum:

mabelle dedi ki...

sevmedim ben!

Cansın Ekşi dedi ki...

bende sevdiim

visnetadindaa.blogspot.com

Stardust Memories dedi ki...

dün görmüştüm ben de bu haberi
sevdim ben baya baya
cok seker renkleri bence

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails