20 Ağustos 2010 Cuma

Back to 70's

70'li yıllar bütün dünyada büyük değişim rüzgarlarının estiği, bir anlamda modern zamana geçiş sancılarının yaşandığı yıllardı. Her alandaki devrimlerin bu yıllarda yapıldığına şaşılmamalı. Tabi bunların arasına moda da dahil. Bu kadar önemli bir geçiş dönemine elbette ki sofistike bir akım yakışırdı ve yakıştı da. Şimdi bu 70'ler modası bu kış dolaplarımıza girmeye hazırlanıyor. Hem de sadece vintage butiklerden değil Chloe, Ferragamo gibi dünya markalarının raflarından. Ben bu trendi tuttum, sevdim, benimsedim. Yine ufak bir detay, kürkler yapay olmalı, hayvan haklarına saygı! Onun dışında her şey muhteşem görünüyor. Sizce?

1 yorum:

hellianthusannus dedi ki...

THAT'S 70'S SHOW diye bir dizi var ben de onu izlediğim dönemlerde 70lerin kıyafetlerine hasta olmuştum :) çok güzeller:) blogunuz cok güzel takipçiniz oldum bana da beklerim :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails