30 Eylül 2009 Çarşamba

Westwood @ Melissa

İlk başlarda bu da ne plastik ayakkabı mı olur dediğimiz Melissalar gönlümüzü çoktan çeldi.
Bu yaz özellikle her markanın plastikten terlik, sandalet ve ayakkabıları sokakların tozunu kaldırdı.
Melissalar içinde en çekicileri şüphesiz Vivienne Westwood tasarımları.
Bilstore'larda veya Harvey Nichols'dan satın alabilirsiniz.
Amaaaa daha iyi bir önerimiz var.
Westwood'un kendi sayfasından (http://www.hervia.com/) en yeni modellere, daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.
İlkbahar/yaz 2010 satışları başlamış bile.
Benim favorim mor üzerine kırmızı kalpli olan dememe gerek var mı? :)

6 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Amanın pek tatlılar yahuu:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Şeker gibi bunlar, süper:))

Unknown dedi ki...

Bence de çok güzeller ama keşke fiyatları da güzel olsa:) Ama lovelyshoes.net de çok benzerlerini gördüm kalite olarak ise yorum yapamıyorum tabi

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kızlar internet sitesini kollayın arasıra indirimler oluyor ;)

Hokkuşko dedi ki...

kış modellerinde westwood olmayanlarda keçeden melissalar var ama istanbul için pek uygun değiş sanırım:)

pinkcandydream dedi ki...

ya bayıldım bunlara yıyesım geldı resmen ama bende gordum cok pahalıydı eskıden denızın ıcıne gıyerdık delıklı olanlarını alasım gelmedı o yuzden :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails