2 Ekim 2009 Cuma

"Bil's"e Tebrikler

Çok hoşumuza giden bir haberi, Bil'sden gelen mailin noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyoruz. Keşke başka Türk markalarından da benzer haberler duysak!
Bil’s tarafından Fred Perry için tasarlanan gömlekler Bilstore’ların yanı sıra tam 23 ülkede birden satışa sunuluyor... Türkiye’de beyaz gömleğin öncüsü olan Bil’s, ünlü marka Fred Perry ile ortak bir koleksiyon hazırlayarak büyük bir başarıya imza attı. Bu sene 100. yılını kutlayan Fred Perry için Bil’s tarafından üretilen gömlekler Türkiye’deki Bilstore’ların yanı sıra dünyadaki tüm Fred Perry mağazalarında da satışa sunuluyor. Böylece ilk defa bir Türk markası 23 ülkede birden aynı anda satışa sunulmuş oluyor. Dünyaca ünlü bir markayla “ortak etiket” prensibiyle tasarım yapan ilk Türk marka olan Bil’s, Fred Perry ile yepyeni bir başlangıç yapmış oldu. Fred Perry daha önce sadece Comme des Garçons, Vespa gibi dünya markalarıyla işbirliği yapmıştı. Fred Perry stiline Bil’s dokunuşu... Şu anda tüm Bilstore’ların yanı sıra dünyadaki tüm Fred Perry mağazalarında satışa sunulan koleksiyonun tasarımcıları ise Alex Akimoğlu, Başak Dizer Fransez ve Deniz Yeğin.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bi haber bu oldukça sevindirici, paylaştıgın için teşekkürler:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

harika haber, başak dizer fransez ve deniz yeğin'i çok beğenen biri olarak, lacoste değil fred perry diyen biri olarak çok sevindim:)

Irmak dedi ki...

çok çok yenilikçi bir marka! her yaptıkları bağlantı, her yeni marka bizim gibileri sevindiriyo! Bils gömleklerinin en sevdiğim yanı bu arada Bilstore carda %45 puan vermesi :) geçen hafta deniz yeğin'in mağazadaki son gömleğini aldım da nerdeyse o puanlarla da başka bi kıyafet alıcaktım hehe :))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

%45 puan mı veriyor? Hiç bilmiyordum :) yani 100 TL'lik alışveriş yapınca 45 TL puan mı veriyor? İyiymiş

Irmak dedi ki...

evet canım aynen öyle! sylediklerinde ben de çok sevindim :) bi de o kart hem bilstore'da hem de muji'de geçiyor. bilstore'dan başka kıyafet alıcam dedim ama gidip muji'den kendime ciciler aldım. erenköy'de yanyanalar ya baya iyi oldu heheh:)) birinden çık öbürüne koşşş

androverdose dedi ki...

ya bu mujiyle yanyana olmaları süper oldu zaten :) dediğin indirimden ben de faydalandım ırmak, inanamadım hatta başta. 3 kere sordum nası ya ciddi mi diye :) ciddiymiş valla, eheh.. bu arada mujinin bi yarışması var ffte, bilmeyen varsa linkini veriyim: http://ff.im/7PCJR

katılınca 60 tl lik kart alıyosun onda da, o da baya süper :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails