8 Aralık 2009 Salı

Blake Lively IT Hair'ın sahibi

New York Times'ın haberine göre yeni "IT Hair"ın sahibi Blake Lively! 2000li yılların ilk 10luğunun sonuna varmak üzereyiz, son 10 sene içinde en gözde saç modeli uzun, düz ve dağınık olan Blake Lively'nin saç modeli oldu. Bir zamanlar Jennifer Aniston'ın saç modelleri taklit edilirdi. New York Times'a göre 90'ların IT Hair'ı da ona aitti. Daha da geriye gidersek karşımıza 62 yaşında kansere yenik düşmesiyle hayranlarını üzen ünlü yıldız Farrah Fawcett çıkıyor. 80'li yılların IT Hair'ı da ona aitmiş. Peki sizce hangisi daha havalı? :)

9 yorum:

Zeynep dedi ki...

her zaman Jennifer Anniston tabi ki :)

kkkk dedi ki...

bence blake lively gossip girl dizisindeki her sac modeli cok cok guzel.

Adsız dedi ki...

farrah fawcett saçına bayılıyorum! hatta saçlarımın önünü sırf bu model yapabilmek icin oturup kesmistim :) ardından maşayla azıcık tutulup dagınık bırakılan saçlarla tadaaa! cok enerjik geliyor bana.

meLicious dedi ki...

benim de favorim farrah fawcett. kesinlikle en havalısı o!

Shiney dedi ki...

Bende oyumu Farrah Fawcett'den kullaniyorum. Blake Lively'nin de guzel ama onun kadar olamaz :)

Kürksever dedi ki...

Farah Fawcett'ın saçları muhteşem! Onun saçlarındaki o havalı duruşu yakalayabilmek için moda çekimlerinde her tarafı fanlarla pervanelerle dolduruyorlar.

Nil dedi ki...

farrah fawcett kesinlikle

yıldız dedi ki...

neden mag ryan yok:(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

FF diyorum ben de. hayatımda gördüğüm en en en havalı saç!

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails