5 Ocak 2010 Salı

Very Intelligent Pocket

Çantalar ne kadar büyürse o kadar bayılır, küçük çantalara sığamaz olduk. Büyük bir çantada anahtar bulmak ne kadar büyük bir kabus hepimiz yaşamışızdır. Bu tip durumlar için imdadımıza çok gözlü ve detaylı Very İntelligent Pocket yetişiyor. Önemli olan ve her çantada mutlaka taşıdığınız tüm eşyalarınızı doldurun ve çantadan çantaya VIP sayesinde aktarın ;) Bu mucizevi ufaklıklar D&R'larda satılıyor ;)

10 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

detaylı bir teknik açıklama istiyorum :)

Lydia dedi ki...

ben de, ben dee :) bu tekniği zaten çoğumuz kullanıyoruzdur sanırım. ne farkı var ki bunun diğer minnoş çantalardan?
Very intelligent olduğu için "abla, anahtarı unuttun bak, demedi deme" falan diye uyarıyor mu? :))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

irili ufaklı bi sürü gözü var. bi şey kaybetmek daha zor. Yoksa ekstra bi numarası yok ama özellikle tatillerde filan çok pratik oluyor ;)

celinem dedi ki...

pazarlama numaraları =) veriinteliiiiicıııııııntt diince bizde böyle sana ''anahtarını aldınmı,kredi kartın ?ya nüfus cüzdanın '' diyen bi çanta bekliyoruz normal olarak =)bunu yapsınla yaaa noolur =D

celinem dedi ki...

yada ben yapim en iyisii =)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

celinem yapabiliosan yap valla, hep hayalimdir cep telefonu gibi bulamayınca çaldırabileceğimiz şeyler. anahtar, çanta vs :)

Leah dedi ki...

acep ne kadarmış bunlar kristal kürecim? pembiş çok güzelmiş :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

30-40 tl civarında sanırım ;)

Siu dedi ki...

çok ciciymiş bunlarr... :)

makbuş dedi ki...

çok işlevsel bir şey çok beğendimm:)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails