28 Şubat 2010 Pazar

Sonia Rykiel for H&M Nasıldı?

H&M'in her özel işbirliğinde yolum bir şekilde H&M'in olduğu bir ülkeye düştü. Bu sefer de geleneği bozmadım ve Sonie Rykiel for H&M'i yakından gördüm. Sonia Rykiel en çok sevdiğim markalardan biridir bu arada. Ama H&M koleksiyonunu çok çok beğenmedim. Arada güzel parçalar tabii ki vardı ama birçok triko internette göründüğü kadar güzel değildi. Fiyatlar uygundu genelde. 20-50€ arasında değişiyordu. Ben kendime aşağıdaki bereyi, bi de sarı kazağın pembesini aldım ;) Bu arada bedenlerde bi tuhaflık vardı. Her şeyin sadece XS ve S'i vardı ve her şeyin kalıbı çok dardı. Kürdan gibi Fransız kızları için tasarlanmış sanırım ;) Bakalım bi sonraki tasarımcı kim olacak? Bence Marc Jacobs'ın zamanı çoktan geldiii :)

2 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

Halbuki internetten baktığımda yada bir çok blogta yayınlanan H&M den parçalara baktığımda ne güzel diye düşünmüştüm demekki yakından görmek gerekiyor :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

evet online shopping'in tehlikelerinden biri. her sey nette cok guzel gorunuyor ;)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails