26 Mayıs 2010 Çarşamba

Haftanın Hediyesi: Stilist

Stilist'in tasarımlarını uzun zamandır hem blogundan hem de Trendyol'daki satışlarından beğenerek takip ediyorum. Bu hafatnın hediyesi Stilist'ten olacak. Size şimdiden söylemek istiyorum ki bu cuma sorumuz biraz farklı olacak. O yüzden Stilist'in ürünlerine göz atmış olmak size büyük avantaj kazandıracak! ;) Bu arada ben hediye kazanmayı bekleyemem hemen almam lazım diyenler Trendyol'a göz atın. Bu hafta Stilist'in ürünleri indirimli satılıyor. Benden söylemesi :) Cicilere bayılacağınızdan eminim.

2 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

en sevdiğim iki isim bir arada!
çok sevindim:))

yazarı olduğum şehrin en hip gezgini mia-posta'da da çok severek kaleme aldığım stilist post'um için:

http://www.mia-posta.com/moda__stil/stilist_gorus.html

ps: cumayı iple çekiyorum:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

cuma için şimdiden bol şans Sedacan :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails