20 Mayıs 2010 Perşembe

Sizce Bu T-shirt Ne Kadar?

Hepimizin gözünün döndüğü, yüksek fiyatına rağmen karşı koyamadığı ürünler olmuştur. Ben bu tip deliliklerin çanta ve ayakkabı için yapılmasından yanayım. Daha çok kullanılabilir diye. Size şimdi bir sorum var. Bu Balmain t-shirt'ün fiyatı nedir dersiniz? Tahminlerinizi bekliyorum. Koton, herhangi özel bir malzeme değil. Bu sezon yırtık t-shirtler çok moda kabul ediyorum ama fiyatını duyduğunuzda çok şaşıracaksınız :) Hadi tahminlerinizi bekliyorum

10 yorum:

Unknown dedi ki...

1158 dolarrrr :)

şimdi google'ladım ama nedense Rodarte sandım bu tshirtü ilk çok Rodarte modundaydı

pembesinti dedi ki...

149.99 mu acaba :)

aydilber dedi ki...

bende bundan bir tane var toz bezi niyetine kullanıyorum bende bedava...ama kesin en az 50 tl.dir bu ve öyle veya daha fazlaysa çok üzülürüm ayıp ya dalga geçer gibi...

Pinky dedi ki...

tahminde bulunmam zordu ama fiyatına baktım çok şaşırtıcıı, ilgiinç. savaştan çıkmış gibi :)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

$1,625 :))

KaraEfendi dedi ki...

Farklı bir yorum getireyim : "Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler."

Kapitalist zihniyet, diretmeci mantık. Al bu güzel, giy bak cici! Sen anlamazsın, bizi dinle sen! Gibi...

Not: Beş para etmez benim nazarımda.

Adsız dedi ki...

2450TL ?

Mehtap Aydın dedi ki...

AMANIN!!!!!!!!!
netten buldum balktım...
çüş yaniii
ne özelliği var ki???
giydiğinde konuşuyo mu???


saçma salak işler bunlar...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

her ne kadar balmain'e feda olsun diyecek olsam da;
bunun çok benzerinin, river island marka olanını 5 sene önce atlas pasajından almış ve en klas şekilde:)) kombinlemiş biri olarak diyebilirim ki, abartmış!

Unknown dedi ki...

Beymen'de bunun army green hayvan desenlisi 2250 tl, gözlerimiz yuvalarından fırlamıştı :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails