21 Temmuz 2010 Çarşamba

Haftanın Hediyesi: Limango'dan 50TL Hediye Çeki

Müjdemi isterim bu hafta yine en sevdiğiniz hediyelerden biri var. Cuma günü bir şanslı Kristal Küre izleyicisi Limango'dan istediği zaman harcayabileceği 50 TL hediye çeki kazanacak. Yaz tatiline hazırlananlar bu fırsatı kaçırmasın. Önümüzdeki günlerde Havaianas, Hogan, Nivea ve Nuxx gibi markalar sizleri özel fiyatlarla Limango'dan bekliyor. Bavulunuza Havaianas şıpıdıklarınızı, Nivea'larınızı da eklediniz mi her şey hazır demek ;) Bu arada geçtiğimiz günlerde İtalya'ya giden bir arkadaşımdan duyduğuma göre İtalya'da en popüler marka Hogan'mış! Kapısında kuyruklar, herkesin ayağında Hogan ayakkabılar, gözünde gözlükler varmış. Benden söylemesi ;)

8 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Tam Bodrum'a gider ayak:) Üstelik doğumgünüm de yeni geçmişken:) Üstelik bloğum 1 yaşına girmişken:))Bu sefer şans bana güler mi acaba:))) Hediye süper,Limango vazgeçilmezimiz oldu:)

Hemen Hogan arıyorum nette kendime,bilgilendirme için teşekkürler Kristal Küre:)

Adsız dedi ki...

hadi bakalım...

Mehtap Aydın dedi ki...

haydi hayırlısı ;)
bakalım kime kısmet!!!

Kampanya Takipçisi dedi ki...

Daha geçen senin davetiyenle üye olduğum için kazandığım 10 TLyi harcadım. E 50 TL daha kazansam fena olmaz hani :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

serpil çok sevindim işe yaramasına :)

mehtap, gülfiz, pride bakalım kimin olacakkk ;)

sibel dedi ki...

her sabah bilgisayarımı açtıgımda ilk girdiğimsite.. üstelik bir de hediye çeki olursa, ufff süper olur :)
bana çıkarsa tabii daha da süper olur :)
sevgiler , sibel

sibel dedi ki...

her sabah bilgisayarımı açtıgımda ilk girdiğimsite.. üstelik bir de hediye çeki olursa, ufff süper olur :)
bana çıkarsa tabii daha da süper olur :)
sevgiler , sibel

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

böle yorumları okudukça şımarıyorum :))

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails