1 Ağustos 2010 Pazar

Tüm Yazın En Zor sorusu: Düğüne Ne Giymek Lazım?

Her genç kızın her yaz defalarca tekrarlanan problemlerinden biri arkadaşımın düğününe ne giymek lazım derdi. Rahatlıkla şıklığı çoğu zaman bir arada bulmak çok kolay olmayabiliyor. Bir de işin içine uzun mu giymeliyim kısa mı? Ayşe'nin düğününe uzun giymiştim, Fatma'ya giymezsem bozulur mu sorusu da giriyor. Kendim için internette dolaşırken Shopbop'ta beğendiğim birkaç modeli sizin için bir araya getirdim. Belki işinize yarar, fikir verir :) Özellikle Aşk-ı Memnu'dan sonra düğünlerde geometrik detayların/kesimlerin tercih edildiğini görüyorum. Düğünün tadını çıkarmak istiyorsanız içinde rahat edeceğiniz kesimler, kumaşlar tercih etmenizi tavsiye ederim. Aşağıdaki resim en son gittiğim düğünlerden birine ait. Acaba hangisiyim? Hadi tahmin edin bakalım! ;) Bu akşam da bi düğündeyim. Belki ne giydiğimi de belki başka bi postta anlatırım ;)

5 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

nar çiçeği ya da kırmızı uzun elbise giyen sen olabilir misin,ama açıkçası herkes çok şık görünüyor

j.d. dedi ki...

sağdan ikinci yada soldan ikinci olabilir misin acaba kürecim??

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .kırmızı elbiseyi beğendim düğün için giyilebilecek seçeneklerinden ve fotoğrafta çiçek detayı olan yeşil elbiseli olabilir misin :o)

Lokum dedi ki...

kürecan bu foto böle kafaları uçurunca çok korkutucu olmuş :))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kırmızı elbiseli diyenler doğru tahmin etti ;)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails