19 Ocak 2011 Çarşamba

Haftanın Hediyesi: Reebok EasyTone

Faltaşı gibi açılan gözlerinizi görür gibiyim. Yeni bir yıla girdik. Fazla kilolardan kurtulmalıyım, bu sene spora başlamalıyım, başlamasam bile daha fit olmalıyım gibi sözler verdik kendimize. Pekiii size bir sorum var:alışveriş yaparken, köpeğinizi gezdirirken, çalışırken veya sadece yürürken daha şekilli kalça ve bacaklara sahip olma fikrine hayır diyebilir misiniz? Tutkunları arasında Ashlee Simpson, Helena Christensen ve Kelly Brook gibi ünlülerin de yer aldığı Reebok EasyTone ayakkabılarla yeni yılda hayalinizdeki kalça ve bacaklara sahip olma şanısını veriyor. Duyduk duymadık demeyin: bu hafta bir Kristal Küre izleyicisi bir çift EasyTone'a sahip olacak!!!! EasyTone'u hala duymayanlarınız varsa hemen biraz anlatayım. Denge topundan ilham alınarak ayakkabı tabanına yerleştirilen hava kesecikleri, her adımda nötr dengesizlik yaratarak bacak kaslarını sıradan spor ayakkabılara göre daha fazla çalıştırır. Şekillenmeye başlamanız için günlük rutininizde yapmanız gereken tek değişiklik, EasyTone ayakkabılarınızı giymek. Hem kadınlar hem erkekler için farklı modelleri varmış EasyTone'un. Tüm Reebok satış noktalarında bulabileceğiniz gibi, bu hafta şans sizin yanınızdaysa hediye olarak da kazanabilirsiniz! :) Cuma günü detaylar burada! PS: Bu arada ben 2 senedir düzenli olarak giyiyorum ;)

14 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bunu kazanıcam.
bunu kazanıcam.
bunu kazanıcaaammm:))

Gamze dedi ki...

Süper bir yarışma Küre çok teşekkürler :)
Cuma'yı iple çekiyorum !

tarih84 dedi ki...

bu spor ayakkabıdan ben de sitiyorum, geçenlerde bir blogdaşın tanıtımında da görüp dibim düşmüştü.pembesi ve turkuaz renklerine bayıldım.

ben de kazanmak istiyorum.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ben de istiyorum bundan!!! kürecim yine çok cömert bir hediye seçimi;)) cumayı iple çekiyorum

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

vallahi benim de en cok severek verdiğim hediyelerden biri olacak :)

Adsız dedi ki...

Peki siz bacaklarınızda extra bi değişiklik farkettiniz mi kullandıktan sonra.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ben istiyorum......teşekkürlerrrr...

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

özellikle ilk günler bacaklarınızın daha fazla çalıştığını hissediyorsunuz. Düzenli spor yapmama da vesile oldugu icin evet değişiklik farkettim diyebilirim :)

tarih84 dedi ki...

valla ne zmandır aklımdaydı doğrusu, şubat sonu fizik tedaviye başlayacağım kısa süreli ama sık sık yürümem şartmış, yürürken boş durmamalı azıcık vücudu şekillendirmeli bu ayakkabı bu yönüyle de şahane!

sibel dedi ki...

İSTİYORUMMMMMMMMMM

:)

eraki56 dedi ki...

asıl benim kazanmam gerekli bune endam bune güzellik resmen bayıldım çok tatlı bir ayakkabı ben kazanmak istiyorum

tomtom dedi ki...

hem en havalı benim diyebilmek hem de bacak kaslarımı şekle sokup sıkı kalçalara sahip olmak için Reebok EasyTone' u istiyorum. Onun tabanındaki hava kabarcıklarının etkisini bütün vücudumda hissedip de havalı olmamak imkansız.

sermin dedi ki...

Rahat ve sade güzel bir ayakkabı

thisismylife dedi ki...

Reebok EasyTone' a ihtiyacım var çünkü;
Hayatımın her döneminde bir Reebok spor ayakkabım olsun istiyorum . İnce bacakalarımın yürürken normalden daha fazla çalışmasını da istiyorum.. Reebok EasyTonelarimi haftasonları ayağıma geçirdiğimde hem normal ayakkabılardan daha kısa surede sıkı kalçalara ve düzgün bacaklara sahip olurum …Kısaca diyorum ki Reebok EasyTone benim olmalı :P
Dilek Demirci

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails