1 Ocak 2012 Pazar

Başka Parfüm de Kullanmam

Bu sıralar kendi kendime Amerika'yı yeniden keşfedip başka marka kullanmama kararları alıyorum. Şampuandan sonra sıra parfümde. Jo Malone'un senelerdir önünden geçer giderdim. Birkaç hafta önce Paris'te Printemps'da dolaşırken elimi bir şişeye attım ve duyduğum kokuya aşık oldum. Nectarine Blossom&Honey adeta benim için yaratılmıştı. Jo Malone'u tanımayanlar için kısa bir özet: sadelikteki güzellik diyebilirim. Onlarca meyve/bitki/çiçek kokusu arasından istediğinizi seçebiliyorsunuz. Veya sadece size özel bir koku olsun istiyorsanız satış temsilcilerinin de yardımıyla mix&match yaparak sadece kendinize özel kokuyu yaratabiliyorsunuz. Yılbaşında da hediye olarak Wild Bluebell'i kaptım ;) Bir daha başka bir marka da kullanmam diyorum. Sabah bir önceki gün sıktığınız parfümün kokusuyla uyanmak ayrı bir zevk doğrusu! En azından Kanyon veya Nişantaşı'na yolunuz düştüğünde mağazaya bir uğrayıp kokuların içinde kendinizi kaybedin mutlaka ;)

2 yorum:

casey23 dedi ki...

bu aralar ben de bir parfüm delisi olarak tek elimi atmadığım çok ünlü jo malone'u denemek niyetindeydim hem de ya pomegranate noir ya da nectarine blossom denemek istdiklerim arasındaydı :) Çok daha merak ettim şimdi ama nişantaşında yeri nerede?!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

abdi ipekci cad. kırıntının karşısı :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails