1 Şubat 2012 Çarşamba

Dünyanın En Rahat Topuklu Ayakkabısı

Dolabımda duran onlarca topuklu ayakkabıdan genelde kapıdan cıkmadan hemen once vazgecip daha düz bir sey giymeyi tercih eden bi tipim. Birkac tane topuklum var ki dünya bir yana onlar bir yana. Üzerinde koşabilirim bile :) Şimdi onların yanına bir yenisi eklendi. Rahatlık konusunda beni bir kere hariç hiç şaşırtmayan Camper'dan yeni bi cici aldım. Aynı taban ve topukta farklı modeller var. Ben tokasız olanını aldım. Diğeriyle arasında 70 TL fark vardı. Evet belki ince topuklu değil ama o kadar rahat ki. Şu karlar erisin, ilk jean giydiğimde giyip bir daha çıkartmamayı düşünüyorum :) Bu arada Camper'da genel bir numara bulamama durumu vardı. Yeni online sitesi bu konuda birebir. Aynı tabandan bir çok model olduğu için, mağazada deneyip istediğiniz modeli online sipariş verebilirsiniz. 2 sonra evinizde. Bizzat test edildi, onaylandı :)

Hiç yorum yok:

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails