29 Şubat 2012 Çarşamba

Hakan Yıldırım Yine Koton'da

Bayılıyorum Hakan Yıldırım'ın çizgisine,yaratıcılığına,herşeyine...Hemen hemen beğenmediğim parçası yoktur diyebilirim.Biraz da gurur duyuyorum tabiki bukadar iyi bir tasarımcının Türk olmasından ötürü:)) Kendi markası "HAAKAN"ın ürünleri fazlasıyla tuzlu..Ama size iyi bir haberim var..Bir elbiseye binlerce dolar vermemize ya da veremeyip iç geçirmemize gerek yok bu sene Hakan Yıldırım'dan giyinmemiz için.Çünkü yine KOTON için tasarladığı elbiseler harika..Ben beğendiğim bir kaç modeli seçtim,Bence hepsi harika..Ve bugün Koton mağazasına gidip hepsine canlı gözle baktım,en pahallısı 180 tl civarı:)) Ya da isterseniz HAAKAN markasından bu elbiseyi alıp 2855 Dolar verebilirsiniz,karar sizin:))

1 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu durumda Koton'dan almak kesinlikle daha hesaplı:)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails