17 Şubat 2012 Cuma

Hediye Zamanı: Bonvagon 50 TL Hediye Çeki

Dınınınınnnnnnnnnnnnnnn bekledğiniz an geldi. Bonvagon'dan 50 TL hediye çeki kazanabilmek için yapmanız gereken şey çok kolay. Hemen Bonvagon'daki ürünlere göz atın ve bu ürünlerden en çok beğendiğinizi seçin. Daha sonra hediye çekinizle neden bu ürünü almak istediğinizi buraya yorum bırakarak anlatın ;) 19 Şubat Pazar gecesi saat 23:59'a kadar vaktiniz var. Daha sonra Bonvagon yetkilileri kazananı seçecek ve haftaya buradan size açıklayacağız. Herkese şimdiden bol şans! Bu haftanın kazananını şimdiden kıskandım ;)

27 yorum:

gs dedi ki...

merhaba,öncelikle bonvagon sitesini bize tanıttığın için çok teşekkür ederim.Siteyi inceledim bütün dükkanlara girdim çıktım ve aslında herşeyi çok beğendim.nevresim takımları,romantik yastıklar,banyo setleri..herşey çok güzel..ama pasta kurabiye yapmayı çok seven bir insan olarak kurabiye kalıplarına ve seramik tabanlı kek kalıplarına bayıldım ve bir an önce hediyeyi kazanıp sahip olmak istedim..Benim olmalı çünkü;birbirinden güzel kekler ve kurabiyeler yaparak ailemi mutlu edeceğim..HERKES yaptıklarımı yerken de BONVAGON'A her seferinde ailecek teşekkür edeceğiz:))

Unknown dedi ki...

Retromance'de paris temalı o pembe yastıga hasta oldum onu gözümde şöyle canlandırdım. Kızımın odasında ve kızım büyümüş genc kız olmuş haliyle odasında, yatagında cok yakıştığına inanıcağım için çok istiyorum :)

Adsız dedi ki...

yeni uyeyim bence benim olmalı-aslı g.

Ela dedi ki...

Bolsius mumlar evime apayrı bir hava katabilir

Adsız dedi ki...

her seyi almak istedim!

KahVeSeveR dedi ki...

Merhaba
Siteyi inceledim ama mumları çok sevdiğim için Bolsius Butiğinde takılı kaldım..Mumları çok beğendim özellikle böğürtlenli olanı..Loş ışıkta kitap okumayı sevdiğim için kahvemi içerken kitap okuyabileceğim mumunda hem ışık hemde miss gibi kokusu saçacağını düşündüğüm bu mumu almak isterdim :)

http://www.bonvagon.com/Kapakli-Buyuk-Kavanoz-YBogurtlen-Mum-P8707.aspx

kahveseverr@gmail.com

ece dedi ki...

merhaba bende bir bonvagon üyesiyim ürünlerini keyifle zaman zaman ağzım açık takip ediyorum hepsi birbirinden seçkin ve zevkli ürünler.
tabii ki kazanan olmayı bende isterim gezerken hediye çekimi değerlendirmeye yönelik planlarım yapıldı bile örnek mi;
http://www.bonvagon.com/Smooth-Operator-Set-P8969.aspx
linkteki seti alırdım.ilk nedenim geçtiğimiz sevgililer gününde beklediğim ama gelmeyen kafamdaki hediyeye çok benziyor o kadar da ima etmiştim ama gele gele kendisinin kırdığı ve benim çok sevdiğim köşe aydınlatma geldi ne romantik değilmi:)ikinci nedenime gelince vazgeçemeyeceğim 3 ürün birarada bir şıklık paketi çok cazip göründü gözüme .Silk Body Scrub ile arınır,Agent Provocateur Maitresse Eau de Parfum ile misler gibi kokar,Şık Payetli Çanta'yı alır kendimi dünyanın en mutlu kadını ilan ederim..
sevgiler..
ECE KALAYCIOĞLU
ece.derin@hotmail.com

Nurcan dedi ki...

Merhabalar
Bloğunu izliyorum.
Bonvagon'a üyeyim.
Ben bu ürünü seçtim.
http://www.bonvagon.com/Kaiser-26cm-Kalp-Kek-Kalibi-P9202.aspx
Kalpli Kek Kalıbı.
Aşkıma kalp şeklinde güzel kekler yapmak için bu ürünü almak isterdim.
Nurcan Uyaver
nuyaver(at)gmail(dot)com

Adsız dedi ki...

Bonvagon'a üyeyim
ozlemelmacigil@hotmail.com

Sevgilime Zula'dan Kalp 4GB USB Bellek hediye etmek isterdim. http://www.bonvagon.com/Product.aspx?ProductId=9147

Böylece iş yerinde teknolojiyle iç içe olan sevgilim iş sırasında bile beni düşünürdü :))

yumy dedi ki...

sevgili kristal yine süper bir hediye seçmişsiniz. öncelikle sana beni bonvagon ile tanıştırdığın için teşekkür ederim. bu siteyi senin blogun sayesinde tanıdım ve bayıldım. sitedeki markalar ve ürünlerin kalitesi diğer alışveriş sitelerinden çok farklı hiç bir yerde rastlamadığım kampanyalarla buluştum. gelelim hediye çekimle alıcağım ürüne tercihimi kesinlikle brabantia marka ekmek kutusundan yana kullanıcağım. aynı markanın baharat takımını kullanıyorum ve çok memnunum . baharatlığımın yanında çook şık duracak bu ekmek kutusunu kesinlikle istiyorum
BU NEDENLE BENİ SEÇİN LÜTFEENNN :))

ece..* dedi ki...

zula dan kalp şeklinde usb :)

beraber en sevdiğimiz şarkıları içine atıp sevgilime hediye etmek için :)

NAZLI dedi ki...

Ben bu yastığı alırdım.Renkleri,çiçekler,kızın gülüşü sebebsiz bir neşe veriyor nedense insana.Ne güzel olur salonuma.

KUMRAL28 dedi ki...

selam sitede beğendiğim ürün http://www.bonvagon.com/Gold-Lines-Banyo-Seti-P9315.aspx face sayfamdada paylaştım bu hediyeyi beğenmemin sebebi banyomun renkleriyle harika bir uyum sağlayacak FACE SAYFAMDA KAMPANYAYI DUYURDUM http://www.facebook.com/profile.php?id=829951519 feride ismailoğlu feride28@gmail.com

Adsız dedi ki...

Usb sticklerden biri is hayatima renk katardi. Asli baydar

Ali m. dedi ki...

Yastiklardan birini kiz arkadasim asliya hediye ederdim

çokomelike dedi ki...

http://www.bonvagon.com/Angel-Cift-Kisilik-Nevresim-Takimi-P9111.aspx

Bu ürünü alıcam kazanırsam :) Çünkü evlendiğimde,meleğimle bu bembeyaz bulut gibi nevresimin içinde uyumak istiyorum :)

sheker_melik@yahoo.com

kirnak58 dedi ki...

50 tl hediye cekim olsa idi Symbol 4'lü Set Kırmızı (http://www.bonvagon.com/Symbol-4lu-Set-Kirmizi-P9319.aspx) alırdım çünkü kalitesi dizaynı çok farklı banyoma yakışır diye düşünüyorum ayrıca kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun..

ender özkul

kirnak58@gmail.com

reyhane dedi ki...

Merhaba,bongavonun takipçisiyim,kampanya ürünlerini çok seviyorum,kalitesinden eminim.EĞer çek benim olursa "Paris Karabiber Değirmeni 12cm" alırdım, çünkü mutfağımın eksik ve uzun süredir almayı düşündüğüm bir parçasıydı.Ürün bu linkte=http://www.bonvagon.com/Peugeot-C447.aspx..Bongavon güvencesi ile bir Karabiber değirmenim olmasını eminim siz de Bongavon' da ister:)

Adsız dedi ki...

Rengarenk yastiklardan birini kim istemez ki? Tesekkurler Kristal Kure

Armageddon dedi ki...

Aradigim cuzdan victorinoxlardan biri olabilir mi

Adsız dedi ki...

Once kazaayim sonra secsem? Cok istiyorummm

Adsız dedi ki...

gec kalmadıysam 50TL hediye çeki cok isime yarar. yeni evlendim ihtiyac cok :) Bonvagon'u da begendim-Selin Uslu

sLnOn dedi ki...

Victorinox Swiss Werks canta harika bir yol arkadasi olurdu. Hem en sevdigim renkler kullanilmis hem de sık sık çıktığım iş seyahatlerinde bana pratik ve taşıması kolay bir alternatif. Arayip da bulamadigim ozelliklerdeki seyahat cantasi, kullandıkça bonvagon'u hatırlamam icin ideal bir urun..
http://www.bonvagon.com/Product.aspx?ProductId=8950

yıldız dedi ki...

e bende yazmıştım hani yorumum? :((((

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Yıldızcım senin yorumun bu değil miydi?

yıldız dedi ki...
kristalcim
siteye üye oldum bayıldım usb lere bittim:)
çantalı olan usb yi alırım:)
sevgiler
yildiz

onu paylaştım

yıldız dedi ki...

yok bu değildi onu ilk siteyi tanıttığın yazının altına bırakmıştım . bunun altına farklı yazmıştım kristalcim:( demekki kısmet değilmiş ama güzel yazmıştım beea:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bu hafta da cok guzel hediye ;) sansını o zaman dene yıldızcım :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails