20 Şubat 2012 Pazartesi

İtalyan'lar Coca Cola'yı Baştan Tasarlarsa

Daha önce bahsetmiştim değişik/tasarım Coca Cola şişelerine karşı bir zaafım var. Özel tasarım denk geldiğim şişeleri nerede görürsem almaya çalışıyorum. Hatta yurtdışında bir yere gidersem mutlaka bir markete girip kaçırdığım bir şey var mı diye bakıyorum. Şu ana kadar 14 şişe toplayabildim. Önümüzdeki günlerde sizinle paylaşacağım :) Dün bir arkadaşım geçen sene Milano moda haftasında İtalyan moda devlerinin tasarladığı şişeleri paylaştı. En beğendiklerimi sizinle paylaşıyorum. Belirtmeme gerek var mı? Pembe fiyonklu favorim :) Bu şişelere veya değişik başka şişelere bir yerlerde rastlarsanız mutlaka bana haber verin :)

2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tatlılar ben olsam dantelli seksi bişey tasarlardım heralde.. :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

O zaman ilk moschino senin favorin olabilir ;)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails