30 Haziran 2012 Cumartesi

Küre'den Yazlık Makyaj Önerileri

Yaz gelipte biraz bronzlaşınca makyaj da kolay,görüntüsü de çok daha iyi oluyor...Yaz için kullandığım ve memnun kaldığım kozmetik ürünlerinden bahsedip işinizi kolaylaştırmak istedim.Yazın en büyük rahatlığı kışın gereken fondöten yazın rafa kalkıyor.Yani bende öyle oluyor çünkü sıcaktan nemden durmuyor zaten:)Ve bronz da olunca hiç gerek olmuyor.
Ben concealer la başlıyorum makyaja Estee Lauder'ın kapatıcısını kullanıyorum ve çok memnunum..Yıllardır değiştirmedim.Ama sizin varsa memnun olduğunuz bir ürün elbette ona devam:)
Pudra olarak ta Estee Lauder bronze serisinden teninize uygun bir renk çok güzel bir etki yaratıyor.Yine yıllardır kullandığım ve vazgeçemediğim pudralardan.

Bu sene tanıştığım Guerlain Terracotta sun in the city teninizin üzerinde hafif altınımsı ışıklar veriyor ve bu bronzluk hissini arttırıyor.Çok başarılı...

Ben pek far kullanmıyorum ama kullanmam gerektiğinde Dior'un bu farı benim için çok yeterli..Gölge yapılabilecek renkler yaz için de uygun..
Bu sene kullanmaya başlamak zorunda kaldığım ürünlerden biri de kaş kalemi:) Bir baktım kaşlarımın arasında boşluklar oluşmuş ve kötü görünüyor...Bu kalem karşıma çıktığı için çok şanslıyım.Kahverengi olanı kullanıyorum sonra hafif fırçalıyorum süper doğal bir görüntüye kavuşuyorum:)
 Dedim ya far kullanmıyorum diye..Bu kalem de Dior ve kahverengi olanını kullanıyorum.Arkasındaki fırçayla hafif üzerinden geçtiğimde zaten müthiş bir efekt yaratıyor..Fara gerek kalmıyor:)


 Benim için makyajdaki en önemli şey Mascara:)Denemediğim ürün kalmadı en iyi markalardan her çeşidi denemişimdir.Ama 2 ay önceye kadar yukarıda gördüğünüz Loreal Lash Architect maskara kullanıyordum ama 2 ay önce yeni modeliyle yanıştım:) Ve çok beğendim,yeni mascaram Loreal Mega Volume Collagene:)




Şeftali tonlarında bir allık kullanabilirsiniz...Çok bronzsanız görünmüyor ama hafif bronzken çok iyi duruyor...


Son olarak ruj...Ben bu sene Dior'un bu serisini kullanıyorum çok memnun kaldım...Pembe,şeftali tonları yaz için iyi seçimler...


Ve yaz makyajı tamamdır...

2 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

selam blogunu cok sevdim takipdeyim sevgiler

Zeynep dedi ki...

Benefitin you rebel lite renkli nelendiricisini, benefitin they are so real rimelini, diorun yeni cikan new look gibi bir ismi olan rimelini tavsiye ederim. diorun kas kalemi yumusak mi, bana da lazim da bir kas kalemi.

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails