14 Şubat 2013 Perşembe

Radarıma Takılan Louboutin

Her genç kızın rüyası Louboutin alınacaksa topuklu alınmalı diye savunurdum hep. Almışken o kırmızı tabanın ve ince topukların tadını çıkartmak lazım derdim...
Tadını çıkartma fikrim ilk Louboutin'i denememle son bulmuştu ve uzaktan sevmeye devam etmiştim.
Derken bu sezonki babetlere rastlayana kadar.
Henüz denemedim o yüzden büyük konuşmak istemiyorum ama şimdilik ilk görüşte aşk diyebilirim. İlk fırsatta denemeyi kendime bir borç bilirim :)



3 yorum:

audrey dedi ki...

çook güzel ama haklısın topukluları hakikaten çook rahatsız...

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

aynen o yüzden bi türlü alamıyorum :(

wishingbeauty blog dedi ki...

çok şık kesinlikle almak istiyorum bu babetleri.bloğunuza bayıldım,hemen takibe aldım.bende beklerim
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails