8 Şubat 2010 Pazartesi

Cassette'den Yeni Cicilerim

Uzun zamandır Cassette Butik'in facebook sayfasını takipteydim ama bi türlü gitme fırsatım olmamıştı. Pazar sabahı karşı tarafa kahvaltıya geçmeyi fırsat bildim ve hemen Bağdat Caddesi'ndeki (Erenköy Mango'nun tam karşısı) Cassette'e koştum. Burası her kadının kendini kaybedeceği bi ufacık bi masal dünyası. Aksesuarlar, kıyafetler, ayakkabılar her şey var ama ben özellikle ayakkabılara bayıldım. Hepsi deri ve limitli sayıda tasarım ürünleri. Tabii ki eliboş çıkmadım ve aşağıdaki çifti kaptım :) (hayır bacaklar benim değil. kendi sayfalarından aldım resmi) Nasıl beğendiniz mi? Aşağıdaki modellerde de aklım kalmadı değil :) Yolu Bağdat Caddesi'nden geçen indirim de devam ettiği bugünlerde mutlaka uğrasın ;)

11 yorum:

Ela dedi ki...

çok güzeller ben de istiyorummm ama Ankara'dayım :(

Laçin Tenel dedi ki...

Ben de cumartesi oradaydım, gerçekten çok güzel bütün ürünlerini.
Güle güle kullan :))

canDirekli dedi ki...

güle güle eskit :) çok beendim! :)

ZET Fashion dedi ki...

Çok güzelmiş gerçektenn... Fiyat öğrenebilir miyim :)

Adsız dedi ki...

evet fiyatlar ne civar?

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

135'e aldım ben. Ayakkabıların indirimli genel fiyatı o civar sanırım. Limitli ve tasarım ürünler hepsi ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Küçük Prens var üzerinde inanamıyorum, harikaymış:)

canDirekli dedi ki...

küçük prens hayatımın kitabı :)

Lokum dedi ki...

küçük prens süper

Smyrnote Design dedi ki...

Çok ciciler güle güle giy..ben de aklının kaldığı siyahı çok beğendim;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Çok güzeller cnm güle güle giy :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails