10 Şubat 2010 Çarşamba

Lingerie as Outwear by Yeşil

Bu akşam birçok blogger gibi ben de Yeşil'in Otto Santral'daki defilesindeydim. Partinin konseptinden de anlaşılacağı gibi mankenler podyuma üzerlerindekorseler, iç çamaşırları, bodyler, danteller ve ayaklarında Yeşil'in yeni sezon ayakkabılarıyla çıktılar. Geçtiğimiz günlerde Reebok/Armani defilesinde de mankenler iç çamaşırı ve ayakkabı ile podyuma çıkmışlardı. Defile boyunca onu anımsadım. Ayakkabılarda yine bu sezon platformla beraber iddalı topuklar dikkat çekiyor. En çok ilgiyi tahmin edersiniz ki aşağıdaki son kreasyon topladı ;)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de ordaydım sen kimdin acaba

Sıla Yılmaz dedi ki...

Heey keşke tanışsaydık :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Inşallah bi dahakine Siu. Size göre biraz daha podyumun başına doğruydum :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails