10 Mart 2010 Çarşamba

Haftanın Hediyesi: Cassette Butik

Bu haftanın hediyesi yine benim bayıldığım Cassette Butik'ten. Bu sefer yine beraber sizin için çok özel bir ürün seçtik. Loafer, perfore deri, rugan hepsi bu sezonun trendi detaylar. Tüm bahar boyunca her şeyle kombinleyebileceğiniz bu Cicci Cocco ayakkabı %100 deri ve de el yapımı sınırlı adetlerde üretiliyor. Bu hafta yarışma değişik bir formatta olacak. O yüzden Facebook sayfasını takibe almayanlar (Facebook'ta arkadaş gibi aratmanız yeterli bulmak için) hemen takibe alsınlar. Size verebileceğim tek ipucu girin ürünlere, tarza iyice bi bakın! Bu cuma yine gözler burda :)

20 yorum:

Ela dedi ki...

süper

bokbocesii dedi ki...

Facebook falan diyince korktum ben.Cunku isyerinden facebook a girmem yasak ve bircok insan da benimle aynı durumda.Facebook olaya cok dahil olmaz umarim cunku ayakkabilara bayildimmm, baska bir engel olmazsa kazanmak niyetindeyim:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

yok yarışma facebook'ta olmayacak. Ama sorunun cevabı için Cassette Butik ile ilgili biraz bilgi edinin diye dedim ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

inanmıyorum!
ayakkabı hediye ediyorsun!

hem de cicci cocco ayakkabı hediye ediyorsun,

hem de yazlık da giyilebilecek tarzda, beyazlı ve perfore deri!

hem de trendy bir çift oxford loafer!

hem de 3 renk, kolayca kombinlenir!

hem de 'smart casual' bi tarzda kombinlenip işe de giyilebilecek cinsten trendy bişi..

ay sabah sabah güne güzel başlamama bi sebep de bu oldu!
süpersin krikür:))

hulia4 dedi ki...

çok güzel ayakkabı bende katılmak istiyorum.....

Archferda dedi ki...

numarası kac olacak acaba:)

Aicha! dedi ki...

süpersin :) gerçekten çok güzel bir hediye!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kazanan kaç numara giyiyorsa o numara olacak :) eger ellerinde yoksa numara, ürettirecekler ama el yapımı olduğu için 7-10 gün sürermiş

jaguar dedi ki...

bende istiyoruumm...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

ama bu ayakkabı çok güzelmiş :) cuma günü ben de burdayım o zaman :)

demlik65 dedi ki...

bende katılmak istiyorum nasıl katılıyoruz bi yardımcı olur musun :)))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

genel kurallar sağ alt köşede yazıyor ama cuma günü bi soru çıkacak sayfada ve cevap verenlerden biri ayakkabıyı kazanacak ;)

Su dedi ki...

Küreeee cici coco shoes'un en sevdiğim modeli:)) Geçen gittiğimde numarası yoktu alamadım, keşke bana çıksaa:)) En sevdiğim hediye bu olduu, sanırım cuma okulu ekicem:))

yıldız dedi ki...

yaw hadi başlasın:) işten çıkıcam:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yıldızcım, cuma günü oluyor yarışma:))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

süpersin sedacım Mia Posta'dan sonra kristal küre ekibine de katıl sen ;) pardon kürecan'ın sesi olacaktık biz :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

kürecanın sesi nokta atışı yapmışsın bu hafta benim için.. bunlardan alıcaktım bende.. belki sayende hediye gelir :) cuma kristal küreye kamp kuruyoruz :))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Siu'cum valla bu gidisle ben de kendime alıcam galiba bundan :) 2 tane daha kestirdim gözüme, hangi birini alacağımı şaşırdım :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

katılırım, seve seve:) ama kürecan'ın sesi teklifi daha cazip!
hediye zamanı gelsiiinnn:)))

fu dedi ki...

yansımalardaki kusursuz uyumun temsilcisi olduğunuz için sizi casette yi seviyorum=)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails