12 Mart 2010 Cuma

Tassimo Her Eve Lazım

Nespresso'nun bir hayranı olarak hiçbi Espresso makinasını ondan sevimli bulacağımı düşünmezdim ama ihanet etmek zorundayım! Çaydan kahvenin her türüne kadar tüm sıcak içecekleri bir çırpıda daha doğrusu 1 dakikada yapan bu akıllı bıdık gerçekten her eve lazım! Burdan belli olmuyor ama kendileri minicik. Fiyatı 200TL civarında ve de en güzel kısmı rengini veren kapakları değişebiliyor! Bir ay sarı bir ay pembe veya sadece kırmızı. Seçimi size kalmış ;)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tadı nasıl acaba?

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

200 TL mi? nespresso alamıyorum diye üzülen ben buna çok sevindim!

Adsız dedi ki...

nereden alabiliriz

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

merhaba, ben gittigidiyor'dan bakmıstım. Sevgiler.

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails