6 Nisan 2010 Salı

Dersimiz Chanel

Chanel'in efsanevi 2.55 modelinin ilginç bir hikayesi varmış aslında. Adını yaratıldığı yıl olan 1955'ten alan çanta bugün de aynı popülariteye sahip. Zincirli sapıyla kadınlara ilk kez çantalarını omuzda taşıma lüksünü sunmuş Chanel. Bir moda ikonu olan çantada aslında Chanel'in hüzünlü çocukluğu saklı. Yetimhanede büyüyen Coco zinciri yetimhane görevlilerinin bellerinden sallanan ve ucunda anahtar bulunan zincirden esinlenerek tasarlamış. Çantanın bordo astarı ise yetimhanede giydiği üniformanın rengiymiş. Okuyunca çok ilgimi çekmişti ;)

6 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

zincir detayı ile ilgili şeyi okuyunca ben de hüzünlenmiştim. ama bordo rengin sebebini bilmiyordum. işte, hayatta neyin ne getireceği belli olmuyor.

en çok ilgi çekmesinin sebebi kadınların kokteyllerde, davetlerde ellerinin boş kalması özgürlüğü.. mektup için özel-gizli bir cebi de var ya. gerçekten efsanevi bişi. siyahını, mavisini ve kırmızısını istiyorum:))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

gerçekten bi dönüm noktası olmuş bu çanta.
Chanel modasını her dönem canlı tutan da bu detaylar sanırım ;)

Unknown dedi ki...

Bir tanecik chanelim olsun başka bişi istememmm :)

canDirekli dedi ki...

Aaaa ççok ilginç hatta buruk ama güzel bişeye sebep olmuş :)

Bish Dünyası dedi ki...

Gercekten cok hüzünlü bir hikaye..Coco Chanel'e olan hayranlıgım bir kez daha arttı...

Pele dedi ki...

çantalaya zaten dicek laf yok her eve lazım diyerek asıl hikayemize dönmek istiyorum gerçekten çok dramatkmiş miilet acı çeker şarkı, şiir yazar coco ablamız nelerde tasarlamışş yahuu =))

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails