4 Nisan 2010 Pazar

Sezonun Sandaletleri

Yaz geliyor, benim için de mükemmel sandalet arayışı başlıyor. Hem kombin yelpazesi geniş hem de çok şık görünen bir şeyler arıyordum ki, gördüklerimi sizinle paylaşmadan edemedim. Bu sezon favorim Calvin Klein'ın "Dylan" isimli modeli. Platform topuklarıyla ve ayağı saran ince bantlarıyla çok şık! Hem fiyat olarak hem de günlük kullanıma daha uygun olan ikinci favorim de Guess'in "Nail" modeli. Örgülü sandaletlere oldum olası bayılmışımdır zaten :) Son olarak da sezonun trendlerini taşıyan, kalın topuklu, yılan derili ve bileği saran Pelle Moda'nın "Pepper" isimli modeli var. Siz de beğendiniz mi favorilerimi?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

CK'na bayıldım :)

Gamze dedi ki...

Ben de ilkine bayıldım, çok şık...

Bish Dünyası dedi ki...

ilkine acaip benzeyen bir ayakkabım var hem de derimod outletten komik bi rakama almıstım hala iyki de almısım derim acaip kullanıslı cunku jeanle etekle kumas pantalonlarla ve elbiseyle kısacası herseyle kombinleyebılıorum:) modası da kolay kolay gecmeyecek tarzda bir model.. en az siyah elbise kadar must have bir parca yanı bana göre:)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails