10 Şubat 2011 Perşembe

Hayata Bir Kedinin Gözünden Bakmak Nasıl Olur?

Blogumda sık sık hayvanlar için değişik trendlerden, ürünlerden, kıyafetlerden bahsediyorum. Şimdi yurtdışında son moda Pet's Eye View Cameralar, yani hayvanların gözünden dünyayı görmenizi sağlayan kameralar. Ben hep merak etmişimdir. Ben evde yokken köpeğim neler yapıyor? uslu uslu bir köşede mi yatıyor yoksa fırsat bu fırsat deyip hayatını mı yaşıyor? Kedinizin veya köpeğinizin boynuna astığınız ufak bir kamera tüy yumaklarının tüm foyalarını ortaya çıkarıyor. 1, 5 veya 15 dakikalık frekanslarda resim çekiyor. Resimleri bilgisayara aktarıp bilgisayarın başına kurulduktan sonra köpeğinizi çok daha yakından tanımaya başlıyorsunuz. Fiyatı 50$. Kedim veya köpeğim olsa yine, hemen alırdım!

Hiç yorum yok:

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails