7 Şubat 2011 Pazartesi

Versace'nin Püsküllü Elbisesi

Görünen o ki önümüzdeki günlerde gece elbiselerinde bol bol püskül göreceğiz! Golden Globe'da Mad Men'in yıldızı January Jones ile beraber başlayan akım hızla yayılıyor. Açıkçası ben kırmızı elbiseyi oldukça itici bulmuştum. Versace'nin benzer bir elbisesini giyen Blake Lively yine farkını ortaya koymuş. Kırmızı halıda Versace ile sık sık yürüyen Lively saçları, küpeleriyle çok şık olmuş. Püsküllü elbiselere ısınmamı sağladı bile diyebilirim. Ne dersiniz? :)

2 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

o pudra rengi elbise rüyalarıma giriyor. çok ciddiyim. geçenlerde dergide bu elbiseye yaklaşık 10 dakika kadar bakakaldım. yani kaan al sana çok istediğin hermes dese bi de bu elbise dese, inan bunu seçerim!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

aynen yaaa ben de bayıldım bu elbiseye :) blave likely'nin üzerinde görmemin de bi etkisi olabilir. itiraf ediyorum :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails