11 Şubat 2011 Cuma

Hediye Zamanı: C'est Ça! 14 Şubat Kurabiyeleri

14 Şubat için özel olarak hazırlanmış kurabiyeleri kazanmak için tek yapmanız onları kime hediye edeceğinizi anlatmak. Sevgilinize mi? En yakın arkadaşımın yerini kimse tutamaz diyerek ona mı? Yoksa insanın en büyük sevgilisi kendisidir diyerek kendinizi mi şımartacaksınız? Belki de bizim aklımıza gelmeyen başka birine? Tamam sorunun ne olduğunu anladıysak sıra nasıl anlatacağımızda. İsterseniz bu postun altına yorum yapabilirsiniz. Veya C'est Ça'nın Facebook sayfasına yorum bırakabilirsiniz! Şansınızı arttırmak istiyorsanız ikisini de yapabilirsiniz. Biri Facebook, biri blog olmak üzere herkesin 2 katılma şansı var. 13 Şubat 23:59'a kadar yorumlarınızı gönderebilirsiniz! Herkese bol şans!

27 yorum:

cecilia dedi ki...

sevgilime tabiki, çünkü kalbime kurabiyeden de olsa o hakediyor! :)

ece dedi ki...

kendime sadece kendime

Adsız dedi ki...

kimseyeeee kendim yerim

elvan_u28 dedi ki...

Aslında yarim gelebilseydi onunla birlikte yemek yedirmek isterdim ama maalesef gelemiyor onun için de kendimi avutmak için kendime armağan edeceğim :(

elvan ünal

kirazzade dedi ki...

Gördüğüm kadarıyla her birinin üzerinde farklı şeyler yazıyor. Birini mutlaka eşime veririm tabi :) Diğerlerini de üzerindeki yazıya göre arkadaşlarıma verririm :)

Unknown dedi ki...

Hayatıma en güzel armağan olan Efulim bu armağan da benden sana..12 senelik arkadaşlığın en güzel aşka dönüştüğü zamanımın..en güzel 14 şubatı senle olan ömrünün geri kalanı da senle birlikte olsun dünyam en güzel rüyam..Hiç bitmeyecek masalımızın ilk adımlarıyla sonsuza kadar yürümek dileği ile...

Dilek dedi ki...

sevgilime...sana dair her ne varsa kalbimde benden olan, hiç eksilmeden devam ediyor coşkuyla aşkla olanca özlemle.. Ellerini tutacağım 14 şubatta benimde güzel bir hediyem var sana.. emek verilen bir hamurdan çıkan sevgi kurabiyeleri..

Liliputana dedi ki...

Sevgili; sevgililer günü mü o da ne! der geçer hep. Bu yüzden kendimi ödüllendirmek istiyorum, sanırım böyle bir hediye beni çok mutlu eder, hem de çok! Bol şans herkese :)

Zeynep Şeker dedi ki...

O gün doğumgunum ve bu kurabıyelerı hem kendıme hemde sevgılıme armagan edecegım :)

Flame dedi ki...

O kurabiyeleri 10 yıldır kahrımı çeken biricik kocama verirdim tabi ki :))

Hem aşkımızın meyvesi olan oğlumuz Alper'de bayıla bayıla tadardı bu lezzeti :p

playlist-anbul dedi ki...

kazanırsam kendimi şımartmayı düşünüyorum :) bu güzel kurabiyeleri kimseye kaptırmam :p

zeynep78 dedi ki...

merhaba ;
bu şirin kurabiyeleri önce fedakar vefalı eşim için ,sonrada 14 yıldır felçli ve bakıma muhtaç olan şirin mi şirin kayınvalidem için istiyorum :)
eminim ki bu şirin kurabiyelerle hasta olan kayınvalidem mutlu olacaktır..

sevgilerimle..

zeynep efe
zeynepefe78@gmail.com

Funny Me dedi ki...

Kocama hediye etsem , çocuk sahibi olduktan sonra monoton ötesi olan bir evliliğe bir anlık bir renk, farklı bir tat katar mı acaba?? Hayır hayır en iyisi üzerinde monotonsun yazan bir tane varsa onu kocama hediye edip kalan "tatlısın,doğalsın, farklısın "gibi sözcükleri kendime hediye etmeliyim. Zira kaç yıldır hediyesiz geçiyor.

Adsız dedi ki...

C’EST ÇA! kurabiyelerini sana hediye edeceğim kocacığım.
Çünkü bu kurabiyeler sana sevgimi anlatmanın en kolay yolu.
Nasıl mı?
Sen; C’est Ça! kurabiyeleri gibi özelsin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi tatlısın
C’est Ça! kurabiyeleri gibi çekicisin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi renklisin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi eğlencelisin
Yani sen benim kurabiyemsin kocacığım...
Çakıl TAŞI
yosyorgun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

C’EST ÇA! kurabiyelerini sana hediye edeceğim kocacığım.
Çünkü bu kurabiyeler sana sevgimi anlatmanın en kolay yolu.
Nasıl mı?
Sen; C’est Ça! kurabiyeleri gibi özelsin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi tatlısın
C’est Ça! kurabiyeleri gibi çekicisin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi renklisin
C’est Ça! kurabiyeleri gibi eğlencelisin
Yani sen benim kurabiyemsin kocacığım...
Çakıl TAŞI
yosyorgun@hotmail.com

Neşe Kılavuz dedi ki...

oğlum için isterim ben.
blogumdada yayınladım.
http://nesekilavuz.blogspot.com/2011/02/hediye-zaman-cest-ca-14-subat.html
Neşe Kılavuz
neseege@mynet.com

ece dedi ki...

merhaba bu güzel etkinlik için teşekkür ederim firmanın facebook sayfasını beğendim ve duvarlarına yazdım ece kalaycıoğlu olarak.etkinliğe bloğumda yer verdim
http://derinceece.blogspot.com/2011/02/hediye-zaman-cest-ca-14-subat.html
bu hediyeleri hayatımın anlamı iki özel insana eşimle kızıma hediye etmek isterdim.onlara olan duygularımı damak keyfiyle bütünleştirebilmek adına güzel bir yol olurdu
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Hersevgi her aşk bitebilir herkes beni terkedebilir ama annem beni asla bırakmaz, üzmez. en büyük sevgim annemee tabi ki:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

çok şeker bu kurabiyelerrr:) aradan "güzelsin yazan" kurabiyeyi kendime ayırıp;)) kalanlarını biricik nişanlıma hediye edeceğim:)) hadi inş bu sefer şans bana gülsün:)) sevgiler...

nihan dedi ki...

bu harika kurabiyeleri 2.5 yıl önce aşkımızı görsel bir güzelliğe çevirdiğimiz Parmak kurabiyemiz kızımızla birlikte onun bu kurabiyelerle yaşayacağı mutluluğu seyrederek yemek isterdim..Aşkım eşim ve aşkımın ötesi kızım için :)
umarım şansı olur böcüğümün
sevgiler
parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali

Meltem dedi ki...

Bugüne kadar aşktan yana şansım olmadı desem yeridir. Sevdiğimde oldu, sevildiğimde...Ama hiçkimse annem kadar olamadı. O beni hiç yalnız bırakmadı. Hem annemiz, hem babamız oldu. Bu nedenle bu tatlı kurabiyeleri anneme hediye ederdim.

Meltem dedi ki...

Bu arada adımı ve e-mail edresimi yazmayı unuttum. Lütfen bunu 2. yorum olarak kabul etmeyin. Teşekkürler..

Meltem A.
yokboyleask@yahoo.com.tr

Ayşe dedi ki...

Merhaba

Ben bu şeker kurabiyeleri canım kardeşime hediye etmek isterim.
1 kardeşim var ve onu çok seviyorum.Ona hediye vermeye onu mutlu etmeye bayılıyorum.

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Adsız dedi ki...

hepsini yerim kimseye vermem! aslı g.

neşem_ dedi ki...

ben sevgilimin iş yerine hediye olarak göndedirirdim, hem iş yerinde atıştırmak için harika olurdu, hemde çok şık bir süpriz

SeMa dedi ki...

merhana izleyiciniim
tabiki de kocama hediye edeceğim,
sema adnan
sema_adnan06@hotmail.com
facebookda katıldım

Meltem dedi ki...

Bugün sevgililer günü.. Sevgilisi olanların sevgililer gününü kutlarım. Umarım herkes hakettiği mutluluğu yakalar. Bugün sevgilisi olmayanları da herhalde böyle güzel tatlılar teselli edecektir. Olsa da yesek hapur hupur kurabiye canavarı gibi :)

Hayatta en değer verdiğim birkaç insandan biri annemdir. Hatta en önde geleni diyebilirim. Bu kurabiyeleri hayatımı boçlu olduğum insana, aldığım nefesin mimarına hediye etmek isterdim...Yani güzel anneme, biriciğime...

Meltem A.
yokboyleask@yahoo.com.tr

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails