11 Ekim 2009 Pazar

Aşkın (500) Günü

Bu sefer size bir film tavsiyemiz var. Biraz önce çok hoş bir filmden çıktım. İddasız, sıcak, sevimli, komik, iyi oyuncuların oynadığı bir romantik komedi. Çok keyifli bir 2 saat geçirmek istiyorsanız mutlaka seyredin. Filmin özellikle kurgusuna bayıldım. Beyazperde'deki özeti ise şöyle: Alışılmamış türde bir romantik komedi olan film, aşkın gerçek olduğuna inanmayan bir kadın ve ona aşık olan bir adamın hikayesini anlatıyor. Tom Hansen, hayatından tamamen çıktığına emin olduğu zaman Summer Finn ile tanıştığı ilk günü hatırlar. Tom, kıza ilk gördüğü anda aşık olur. Hayatının geri kalan kısmını bu kızla birlikte geçirmesi gerektiğini biliyordur. Ne var ki Summer ne aşka ne ilişkilere inanmamaktadır. Buna rağmen aralarında arkadaşlıktan öte farklı bir ilişki başlar. Birlikte geçirecekleri günler sıradışı, eğlenceli ve komik bir hikayeye tanıklık edecektir. İlk defa Sundance Film Festivali'nde gösterilen film, hem eleştirmenlerden hem de seyirciden tam not aldı.

2 yorum:

Shiney dedi ki...

Valla bende gitmeyi dusunuyordum ama kararsizdim sende boyle guzel yorumlar yazdigin icin gidicem :)))

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

gidersen mutlaka ne düşündüğünü haber ver bana da :)

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails