13 Ekim 2009 Salı

Penti&Hadise 2

İşte bahsettiğimiz reklam. Yorumlar sizin :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hadisenin muhteşem türkçesi sayesinde pentini gösteri başka bir şey anladım hayır söylemeyeceğim :D bir daha dinleyin hak verirsiniz fesat olan ben değilim hahaha :)

Zilan dedi ki...

Ben Nil daha iyiydi.Hadise'nin bacakları güzel diye tercih etmişlerdir ama tam puan alamadı benden :)) Olsun yine de renk olmuş ;)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

benim de ilk izlenimim Nil'in daha iyi oldugu yonunde ama belli ki tek bir stile bağlı kalmak istemiyorlar. renkli olmuş gerçekten

Adsız dedi ki...

Şarkıyı beğenmedim ben :) Ama reklam genel anlamda fena olmamış.. Nil'in daha iyi olduğu fikrinede katılıyorum ayrıca ;)

volkanbk3 dedi ki...

ah bi de kylie minogue'un agent provocateur reklamı vardı =))
onu da eklesene =))

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails