13 Ekim 2009 Salı

Yemekte Yine Louboutin!

Yazdığımız ilk yazılardan biri designerların tasarladığı tatlılarla ilgiliydi. Makaron denince akla ilk gelen isim? Paris'in meşhur La Duree'si. Yıllar önce yediğim limonlunun tadı hala damağımda! Peki siyah ince topuklu ayakkabı denince? Louboutin. Loubutin yememiş içmemiş La Duree için özel makaronlar tasarlamış. 3 farklı çok özel kutuda satılan makaronların fiyatı 12€'dan başlıyormuş. Paris'e bu aralar yolu düşen olursa bana mutlaka haber versin :)

6 yorum:

Shiney dedi ki...

Inanmiyorumm. Oranin makaronlari bir numara zatenn! Heryerdeki magazasinda satiliyor muymus cnm?Satiliyorsa Ingiltereye gidende olur ;))Ayy kutularina bayildim!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

evet tekrar baktım 11 Eylül'den itibaren İngiltere'de de satılacakmış :)

Etel dedi ki...

Super! Ne zmn İstanbul'a gelecekler acaba? :)

Shiney dedi ki...

Tamam o zaman artik gideni bulmamiz lazim hahaah :))
Istanbula keskee gelseler ama :((

Bellek Kutusu dedi ki...

Süpermiş!:)

Unknown dedi ki...

Eğer macaron seviyorsanız Petit Pain'e mutlaka uğrayın derim. Henüz sadece Kavacık'ta kendi üretim binalarında küçük bir butik patisserie şeklinde, bir de ekmekleri ve cheesecake'leri de muhteşem, İstanbul'da eşi olmayan lezzette şeyler yedim.

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails