14 Ekim 2009 Çarşamba

Brands for Less

Birkaç ay önce sevgili Nil sayesinde Brands for Less ile ve onun dünyalar tatlısı sahibesiyle tanıştım. Brands for Less aklınıza gelebilecek tüm designerların ürünlerini çok daha uygun fiyatlara satıyor. Marc Jacobs'dan, Moschino'ya aklınıza kim gelirse! Şimdilik sadece Şaşkınbakkal şubesi olan mağazanın yakında Teşvikiye'de de bir mağazası açılacak. İstanbul dışında yaşayanlar gittigidiyordan da ürünleri inceleyip sipariş verebilir. İstanbul'da oturanlar yolları düştüğünde en azından Brands for Less'e bir uğrayıp, cicilerin arasında kendilerini kaybedip, sahibesiyle tanışsınlar bence. Bu arada See by Chloe elbisenin desenleri rüya gibi değil mi? Kesinlikle benim favorim :) Ben bu yazıyı yayınladıktan sonra sevgili Gaye Hanım'dan bir mail geldi. Aklınıza takılacak birçok soruya cevap bulabileceğinizi umuyor ve kararı size bırakıyorum :) "Simdi soyle soyliyim,ben BRANDS FOR LESS markasının Turkiye distrubutorlugunu aldım..9 sene Dubai de yasadık,bu firmaylada oradaki ofislerinde tanıstım ve gecen yaz temelli donuse karar verdigimizde de,boyle bir ise atılmaya karar verdim..Benim amacım hicbirzaman "MARKA" satmak, yada "MARKAYI" on plana cıkarmak olmadı. Ben BRANDS FOR LESS firmasından,urunleri orijinal olarak alıyorum..Bana soyledikleri, BRANDS FOR LESS, bu markaların uretildigi fabrikalarda fazladan uretilen, urunun modelini bozmayan,cok kucuk defolara sahip %5 stogu topluyor ve bu sekilde distrubutorlerine satıyor..Bana her 10 gunde bir cd geliyor,urunlerin gorsellerinin oldugu ve bende bu cd ler den urunlerimi secip,siparisimi veriyorum..Zaten sectiginiz modellerin hepsini bulmanız imkansız,ya da her bedenini,her rengini..Bunlar sahte olsa, her bedeninden,her renginden,her modelinden seri bir sekilde uretilir ve seri bir sekilde satısı olur,oyle diil mi?? Ama cd de begendigim,bayıldıgım bircok banko model sayabilecegim urunler, ne yazık ki hemen bitmis oluyor..:(( Sordugumda ise o modelden sadece 6 adet geldigini ve baska bir distrubutore gonderildigini soyluyorlar..Bu sekilde, bir urun icin kimse 6 adet yapmak icin ugrasmaz oyle diil mi;? Ama dedigim gibi,benim amacım zaten markayı on plana cıkarmak diil,modeli ve kaliteyi gostermek.."

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Brands for Less'teki ürünlerin orjinal olduğuna eminmisiniz peki ? O fiyatlara göre orjinal olduklarını düşünmüyorumm ben..

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

sahibinden duydugum kadarıyla hepsi B kalite üretim ürünlermiş. Yurtdışından toplu olarak satın alıyormuş ve Dubai'de bilinen bir zincirmiş Brands for Less. Chanel bi elbiseyi o fiyatlara bulmak zor gercekten ama markayım diye bagirmayan ve sadece tasarımını begendigimiz seyleri (illa marka diye almıyorsak) bence almakta bi sakınca yok.

Adsız dedi ki...

evet harika ürünler, keşke o ürünlerin yanında plastikli küçük kalitesiz ve taklit chanel küpeler de olmasa.

Gaye dedi ki...

Belki begenmeyebilirsiniz,ama bu kesinlikle zevk meselesidir..:)Kalitesine gelince,bence urunleri alıp kullanmadan,bu sekilde onyargı cok yersiz..ınternetten satıslarımdaki ozellikle o "kalitesiz chanel urunleri" alan farklı kisilerin yorumlarını asagıdaki linkten okuyabilirsiniz..

http://www.gittigidiyor.com/php/kimlik.php?nick=elite_fashion

Adsız dedi ki...

aa evet okudum, porschy diye biri ne yazmış:))

Gaye dedi ki...

cok haklısınınız::)))

simla dedi ki...

bende uğrayacağım en kısa zamanda hatta bu h.sonu caddedeyimm:)

Adsız dedi ki...

teşvikiye mağzası sanırım açılmış peki adresi tam olarak bilen var mı acaba?

naomi dedi ki...

Nişantaşı mağzası teşvikiye caminin hemen sağındaki sokaktan asağı ındiğinizde sokagın en sonunda solunda bulunuyor. Küçük bir dükkan ama fazlasını barındırıyor!=) urunlerden bazılarını satın ALDIM! Kalite olarak mükemmeller küçük defolu olabıldıgı dogru onlar da, etiketinin yanlış basılması (M yerıne L)gibi detaylar.

Eylem dedi ki...

Merhaba Brands for less bebek mağazasına bir arkadaşımın tavsiyesi ile gittim.Bir göz atmak istedim ne var ne yok sonuçta bu markaları giyen bir bayanım ama uygun fiyatsa neden daha fazla ödiyeyim ki mağazadan DKNY markalı ürün ve Buebrry trench coat aldım.Mağazada bana yardımcı olan ve denediğim elbiseler için doğru yorumlar yapan güzel durmayan ürünleri söyleyen yakışmayanı satmaya calışmayan ilk kez bir mağaza ile karşılaştım(Güleryüzlü gülşah hanıma teşekkür ederim).Ürünleri orjınal markaların mağazalarına götürdüğüm ve ürünlerin sahte olmadığını bir kez daha kendime ispatladım..şimdi gidipte istinye parka kendimi kazıklatamam aklı olan zaten brands for less 'e gider alır.Almayanlarsa ve sahte olduğunu düşünenlerse benim yöntemimi yaparlar ve anlarlar gerçek olduklarını..

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails