15 Ekim 2009 Perşembe

Kristal Küre'nin Son Keşfi: Kara Kalem Afişler

Kristal Küre gurula sunar :) Geçtiğimiz günlerde kitap almak için Beyoğlu'nda dolaşırken kara kalem gibi görünen film afişleri dikkatimi çekti. Duvarlarıma poster, afiş asacak yaşları geçtim malesef :) Ama bu afişler çok farklıydı. Üzerlerindeki YediSANAT logosunu araştırdım ve kurucusuyla sohbet ettim biraz. Şu an için Megavizyon, Mephisto ve hepsiburada'larda satılıyormuş ama önümüzdeki günlerde çok daha yaygınlaşacakmış! Afişler gerçekten kara kalemmiş. Tabii ki sonradan dijital baskı ile çoğaltılıyormuş. Bir de YediSANAT'ın size bir süprizi var. Fight Club'un sonunda çalan şarkıyı bilen ve bize mail atan ilk 3 kişiye Fight Club afişi hediye ediyorlar. Bu arada Kristal Küre izleyicisi olmanız gerekiyor. iyi şanslar! :)

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ben lisede bu tarz bir postere sahiptim ama nerde kim bilir canım :(

Adsız dedi ki...

bende görür görmez aldım bir leon afişi, sırada joker var, o da bidaaki sefere :))

au dedi ki...

Hepsiburada dan inceledim daha pek çok çeşidi var. Joker ve Fight club sticker lardan hemen aldım. Çok başarılı çizimler, daha çok çeşit olması lazım ama...

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails