11 Ekim 2009 Pazar

Laptoplar, iphonelar Renksiz Kalmasın

Geçtiğimiz günlerde gri/siyah laptopların sıkıcılığından bahsetmiştik. Kadınlar için artık her markanın pembe bir modeli var. Şu an laptopunuzu değiştirmek istemiyor ama görünüşünden sıkılmış olabilirsiniz. Ben de sizin gibiydim ve bi laptop stickerı almaya karar verdim. Hem mağazalarda ve hem de internette araştırdım. Ürün çeşitliliği ve fiyat olarak www.gelaskinsturkiye.com'da karar kıldım. Dün de stickerıma kavuştum :) Şimdi her sabah laptopumu daha keyifle açıyorum. Sitede iphone, ipod, PSP için de stickerlar satılıyor. Bu stickerlar tabii ki sadece tasarım için değil. Aynı zamanda çiziklere karşı da koruyor. Özellikle iphone'u olanlara tavsiye ederim. Bi dönem kullanmıştım, çok çabuk hasar görüyor. Benim laptop stickerımı beğenecek misiniz bakalım? :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende laptop ve iphone stickeri almayı düşünüyorum.. Bu yazı çok iyi oldu ;)Sitede çok hoş stickerlar var ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

hem fonksiyonel hem estetik, süper fikir:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

evet evet çok tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

çok güzeller :) bayıldımmmm

Lokum dedi ki...

küreciiim senin sticker ına bayıldık biz de :))

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben de psp'me mi alsam :D

Bi Bunlara da Göz Atın ;)

Related Posts with Thumbnails